Kwaliteitsvolle inhoud: het geheim van het Inspiratieseminarieboekje

Inspirerende content voor planners

Dit boekje is immens populair. Weet je waarom? Omdat het net alle creatieve ideeën van het inspiratieseminarie nog eens oplijst: alle ideeën, hotels en locaties staan erin vermeld. Onze selectie aan ideeën worden ook gesmaakt en dat kunnen we ook bewijzen: kijk maar even naar de getuigenissen van onze edities in 2011 en 2012.

Elke keer vertellen we op het seminarie nieuwe verhalen. We vertellen boeiende verhalen. Het hele jaar door doen we onderzoek om onze gasten verhalen te vertellen die ze willen horen. Jaar na jaar kunnen we ons publiek van managers inspireren. Net daarom willen ze een nuttig souvenir van dit event.

Geloof ons maar: het gaat om de inhoud. Het draait niet om het medium en niet om het toestel. Of het nu online of offline gebeurt of met de nieuwste communicatiemiddelen of al wat oudere, het maakt niet uit. Het draait om wat je zegt waardoor je hun aandacht kan trekken en hun kan verbinden met wat ze willen.

Wat is jouw conversation management plan?

Welke Belgische corporate meeting en incentive planners willen van jou horen in 2014? Weet je al wat je ze gaat vertellen? Nee? Contacteer ons op info@tourismmarketinggroup.be en wij helpen je om je Belgische kopers een verhaal te kunnen vertellen in 2014.