Evaluatie corporate onderzoek (2005)
Gent, 23 december - TourismMarketingGroup.be voert in december een groot marktonderzoek naar 5.000 Belgische bedrijven en multinationals omtrent hun interesse in binnen- en buitenlandse bestemmingen voor vergaderingen, incentives en events.
Dit online onderzoek loopt vanaf 8 december 2005. Hierbij alvast een overzicht van de respons sinds 8 december 2005 om 12:30u:
- Aantal verstuurde e-mails: 5.096
- Aantal respondenten: 806
- Aantal page views / web hits: 2.998
- Response rate: 15,81%
- Aantal respondenten die de enqûete volledig hebben ingevuld: 741
- Gemiddelde invultijd: 5 min. 44 sec.
U kunt dit onderzoek zelf ook bekijken via de volgende URL: www.corporateplanner.be/onderzoek
Vier partners hebben dit Belgisch marktonderzoek gesteund en zullen in 2006 samen met TourismMarketingGroup.be gerichte communicatie-acties opzetten:
- De Spaanse Dienst voor Toerisme
- Warsaw Destination Alliance
- Het Pools informatiebureau voor Toerisme
- The Outsider Coast
De volgende actie die TourismMarketingGroup.be onderneemt is de lancering van een gloednieuw en verrassend inspiratiemagazine voor Belgische meeting, incentive en event planners: CORPORATEPLANNER.be. Het eerste nummer verschijnt in februari 2006.
Mocht u interesse hebben in dit medium, aarzel dan niet contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groeten,
Ludo Verhaege
Managing Editor
TourismMarketingGroup.be
marketing & communication agency for the meeting & incentive industry
T: +32 9 329 02 73
E: ludo@TourismMarketingGroup.be
W: www.TourismMarketingGroup.be