Evaluatie corporate onderzoek (2005)

Gent, 23 december - TourismMarketingGroup.be voert in december een groot marktonderzoek naar 5.000 Belgische bedrijven en multinationals omtrent hun interesse in binnen- en buitenlandse bestemmingen voor vergaderingen, incentives en events.

Dit online onderzoek loopt vanaf 8 december 2005. Hierbij alvast een overzicht van de respons sinds 8 december 2005 om 12:30u:

- Aantal verstuurde e-mails: 5.096

- Aantal respondenten: 806

- Aantal page views / web hits: 2.998

- Response rate: 15,81%

- Aantal respondenten die de enqûete volledig hebben ingevuld: 741

- Gemiddelde invultijd: 5 min. 44 sec.

U kunt dit onderzoek zelf ook bekijken via de volgende URL: www.corporateplanner.be/onderzoek

Vier partners hebben dit Belgisch marktonderzoek gesteund en zullen in 2006 samen met TourismMarketingGroup.be gerichte communicatie-acties opzetten:

- De Spaanse Dienst voor Toerisme

- Warsaw Destination Alliance

- Het Pools informatiebureau voor Toerisme

- The Outsider Coast

De volgende actie die TourismMarketingGroup.be onderneemt is de lancering van een gloednieuw en verrassend inspiratiemagazine voor Belgische meeting, incentive en event planners: CORPORATEPLANNER.be. Het eerste nummer verschijnt in februari 2006.

Mocht u interesse hebben in dit medium, aarzel dan niet contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Ludo Verhaege

Managing Editor

TourismMarketingGroup.be

marketing & communication agency for the meeting & incentive industry

T: +32 9 329 02 73

E: ludo@TourismMarketingGroup.be

W: www.TourismMarketingGroup.be